Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

La Policia Municipal de Girona ha detingut un home de 46 anys, veí de la ciutat i amb antecedents, per robar 250 euros i dos paquets de tabac a una dona a punta de ganivet.

Els fets van tenir lloc, segons informa l'Ajuntament, cap a les 10 de la nit del passat divendres 11 de setembre al passeig de la Devesa.

Segons la denúncia presentada per la víctima l'endemà, l’home li va treure els diners i el tabac i, quan li va reclamar que li tornés, la va amenaçar amb l'arma blanca. Quan la dona va presentar la denúncia, va facilitar als agents la descripció del delinqüent.

Amb aquesta informació, el 15 de setembre els agents van localitzar al carrer del Pont de la Barca un home que coincidia plenament amb la descripció facilitada per la víctima, que el va identificar com l'autor del robatori.

Els agents l'han detingut com a suposat autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.