El periodista Ramon Pellicer en un dels cartells de la campanya de Salut per fomentar la vacunació de la covid-19. / Foto: Departament de Salut

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

El Departament de Salut ha començat avui dilluns una campanya publicitària a partir d'aquest dilluns per fomentar la vacunació contra la covid-19 i conscienciar la població que no viu el virus "de tan a prop".

Amb el lema 'És el moment de fer el gest que estàvem esperant', hi participen diverses cares conegudes com el doctor Antoni Trilla, el periodista Ramon Pellicer, la model Judith Mascó, l'exfutbolista Pichi Alonso o el cineasta Ventura Pons.

Tots s'aixequen el jersei o la camisa per mostrar un braç disposat a la punxada del vaccí. En paral·lel, Salut informa que s'està avançant en la vacunació per franges d'edat i convida la ciutadania a donar-se d'alta al portal 'La Meva Salut' per donar un número de mòbil i ésser localitzats per rebre la vacuna.

"Dona't d'alta i actualitza el número de telèfon mòbil per assegurar-te que t'avisem quan arribi el torn de la teva franja d'edat", s'insisteix en la campanya de conscienciació, que compta amb cartells publicitaris i un espot de 30 segons per a televisió, youtube i xarxes socials.

Salut assenyala que es tracta només de la primera fase d'una campanya que anirà evolucionant amb noves peces de comunicació "amb l'objectiu d'informar cadascuna de les franges d'edat que ha arribat el seu torn i adreçar-los a demanar cita".

De fet, el mateix secretari general de Salut, Marc Ramentol, ha apostat aquest diumenge per reforçar la conscienciació en alguns segments de la població per mostrar que la vacunació és "necessària" i "funciona".