Bodegó promocional dels productes de cosmètica natural que ven la Fundació Oncolliga. / Foto: Fundació Oncolliga

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

El projecte Gatzara va néixer el 2019 com una idea de negoci complementària a les activitats que feia habitualment la Fundació Oncolliga per recaptar fons.

Amb l'arribada de la pandèmia, però, es va donar l'impuls definitiu a aquesta línia de cosmètics naturals i es va veure la necessitat de plantejar noves vies de finançament al marge de les activitats populars que feia la fundació.

La impulsora del projecte i expresidenta de la fundació, Lluïsa Ferrer, ha explicat que tradicionalment les activitats solidàries eren la "principal font de finançament" de l'entitat però després de viure el confinament i les restriccions sanitàries derivades, van detectar que era "un 'handicap'" centrar tota l'entrada de diners a aquestes activitats.

Per això van accelerar la creació d'aquesta línia de cosmètics naturals que busca revolucionar la manera com les persones cuiden la pell.

Gatzara posa al mercat 7 productes facials. Hi haurà una emulsió netejadora, dos cremes facials, un sèrum, una crema de contorn d'ulls, un nou concepte de mascareta facial i un complex vitamínic a base d'oli d'arròs ecològic.

Aquests productes tindran un preu d'entre 19 i 35 euros i es podran comprar a través de la pàgina web que té la marca de cosmètics.

Un equip de farmacèutics i químics han dissenyat els productes i els han provat dermatològicament per assegurar que el seu ús és apte per a tot tipus de pell, fins i tot les més sensibles.