Els dos espais de política local que emetem cada mes, "L'equip de govern respon" i "L'oposició té la paraula" tornen al setembre després de les vacances d'estiu.
El primer a tornar serà "L'oposició té la paraula", en concret el dimarts 16 de setembre i com a excepció s'emetrà el tercer dimarts de mes. Una temporada més comptarem amb la participació dels dos grups a l'oposició, ERC i la CUP-Alternativa.
"L'oposició té la paraula" s'emet cada segon dimarts de mes a les 20.10h i amb 30 minuts per a cada partit.
I pel que fa a "L'equip de goven respon" començarà la temporada 25-26 el dimarts 30 de setembre. Com sempre comptarem amb els regidors de l'equip de govern a l'Ajuntament de Llagostera, Junts per Llagostera i el PSC.
"L'equip de govern respon" el pots escoltar cada últim dimarts de mes a les 20.10h amb una hora de durada.
Pots consultar les dates d'emissió de "L'equip de govern respon" i "L'oposició té la paraula", AQUÍ.