Els Mossos d'Esquadra han tornat a detenir el professor jubilat de 74 anys de Torroella de Montgrí per, presumptament, de fer tocaments, després que 8 víctimes més hagin presentat denúncia contra el docent.
En total són 14 les alumnes que l'han denunciat i els Mossos d'Esquadra no descarten que encara puguin sortir més casos.
L'home feia classes particulars de Matemàtiques i Química a nois i noies entre 15 i 18 anys a qui preparava per al Batxillerat i per a les Proves d'Accés a la Universitat.
La primera denúncia es va interposar el passat 1 de juliol i al darrere en van venir 5 més, de joves que asseguraven que el docent els havia fet tocaments quan estaven soles fent classes particulars a casa seva. Malgrat que feia classes tant a nois com a noies, només ha transcendit que els tocaments els feia a noies.
Segons fonts properes al cas, l'arrestat, gaudia de bona fama com a professor particular i això va fer que durant anys es dediqués a preparar joves per superar el batxillerat i la selectivitat. L'home feia les classes i, presumptament, els tocaments a les noies a casa seva a Torroella i a vegades amb familiars seus en altres estances del domicili.
Segons aquestes mateixes fonts, l'home començava fent insinuacions i tocaments a parts del cos com les cuixes i cada vegada de forma més habitual. Després incrementava els abusos, a mesura que agafava confiança amb la víctima.
Tot plegat es va destapar arran d'una denúncia inicial, que ha arrossegat la resta de víctimes més a explicar els fets als Mossos d'Esquadra.
El detingut ja ha passat a disposició judicial aquest divendres a la plaça de guàrdia de la Bisbal d'Empordà i n'ha dictat llibertat amb càrrecs. En concret, se li manté la mesura cautelar de llibertat amb compareixença periòdica davant l'autoritat judicial.