L'Ajuntament de Vidreres condemna la violació contra la jove de 22 anys a qui un home l'hauria agredir dissabte passat quan va sortir a córrer per una zona boscosa de la urbanització Aiguaviva Parc.
El consistori s'ha posat a disposició de la víctima per qualsevol qüestió que necessiti i al mateix temps demana "màxim respecte" per la dona i per la seva família. A més, des de l'Ajuntament han convocat una concentració de rebuig a la violació per aquest dimecres 16 de setembre a les 7 de la tarda just davant del consistori.
Mentrestant, els Mossos d'Esquadra segueixen investigant els fets i treballen per intentar trobar el responsable dels fets que segueix desaparegut.
Els fets van passar el dissabte 12 de setembre al migdia quan la víctima va sortir a córrer per una zona boscosa i un home la va abordar prop de la urbanització Aiguaviva Parc, la va amenaçar amb algun objecte i la va agredir sexualment. Els Mossos van rebre l'avís a través del telèfon d'emergències 112 i diverses patrulles es van dirigir al lloc dels fets.
La Divisió d'Investigació Criminal s'ha fet càrrec de la investigació.