El mercat setmanal de Llagostera es va traslladar el mes de maig del passeig Pompeu Fabra a l’avinguda de l’Esport.
Una mesura que des de l’Ajuntament de Llagostera es va prendre per donar cabuda a totes les parades i poder mantenir les normes de seguretat exigides a causa de la crisi sanitària.
Ara, després d’un més i mig del canvi d’ubicació, s’ha engegat un procés de participació ciutadana per decidir la ubicació definitiva del mercat.
De moment, avui dijous s’ha enquestat tant als paradistes, veïns i persones usuàries del mercat setmanal per saber la seva opinió.
Serà el 22 de juliol quan s’ha convocat una sessió participativa amb els paradistes, i el 24 de juliol una segona trobada, oberta a tothom, i que es farà al Teatre del Casino Llagosterenc a les 20h.
Des de l’Ajuntament informen que aquestes sessions son per poder exposar i intercanviar els diferents punts de vista sobre l’emplaçament del mercat, tant l’anterior al passeig Pompeu Fabra com al provisional de l’avinguda de l’Esport i poder valorar quina és la més convenient.
Paral·lelament, els dijous 9 i 16 de juliol es duran a terme un seguit d'enquestes a peu de carrer en el mateix mercat per conèixer l'opinió dels usuaris.
Aquest procés de participació finalitzarà amb una votació vinculant. Hi podran votar els paradistes i totes les persones empadronades a Llagostera. Es podran fer tant per internet com presencialment amb unes urnes que s’habilitaran al mercat i a diversos punts del municipi.