En directe: Selecció musical

 Llagostera Ràdio on-line

Un instant de la presentació de les propostes a la Casa de les Vídues de Llagostera. / Foto: Ajuntament de Llagostera

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Els alumnes de 3r d’Arquitectura i Enginyeria de la UdG, han presentat el resultat del treball de camp que han elaborat a partir dels elements urbanístics i paisatgístics més representatius de Llagostera.

Han fet propostes de millora urbana que permetin promocionar el municipi i millorar el seu atractius comercials i turístics.

Alguns dels objectius de l’estudi realitzat per la UdG amb la voluntat de definir els valors de la marca Llagostera són, crear noves experiències de compra, incrementar el volum de visitants a les botigues i vincular la gastronomia, la cultura, les noves tecnologies i l’oci amb el comerç local.

Fruit d’un conveni de col·laboració entre la Unió de Botiguers de Llagostera i la Universitat de Girona, els alumnes han estat analitzant diferents espais del municipi i han fet propostes de millora urbana d’espais emblemàtics com la Plaça Catalunya, el Passeig, els carrers del nucli antic, el carril bici o la millora en la connexió d’equipaments ja existents, entre d’altres.

També s’han fet propostes de reordenació del trànsit per millorar les visuals d’espais singulars com el campanar i fer-lo més presents de cara als visitants.

La Unió de Botiguers ha agrait l’esforç fet per els estudiants i ha premiat dos projectes que proposaven la creació d’un paviment específic per les voreres de Llagostera, millores en la connexió del sector Mas Sec / Ganix i la creació d’un carril bici urbà per fer més present la via verda al centre del poble amb l’extensió del carril bici existent.

Vota el número 1

Pel 26 d'abril

COL·LABORADORS