En directe: Selecció musical

 Llagostera Ràdio on-line

L'activitat que s'ha fet per fomentar el consum de peix entre els joves a la UdG.

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Un estudi conclou que 8 de cada 10 persones que van a comprar a la peixateria tenen més de 51 anys i que la gent jove no hi va. De fet, és el perfil de població que en compra i en menja menys.

Per intentar invertir aquesta tendència, han organitzat uns tallers a Montilivi, a Girona, i l'elaboració del 'Manual de Supervivència a la Peixateria'.

El document, que s'ha presentat a la Universitat de Girona, engloba una selecció de 'tips' creats amb un to dinàmic i proper que traslladen idees, recomanacions i consells i volen fer més fàcil la compra de peix.

Durant l'acte, la subdirectora General de Pesca i Agricultura, Itziar Segarra, ha afirmat que "manca relleu generacional al sector pesquer" però que també hi falta "consum de peix".

Per la seva banda, el president del Grup d'Acció Local Pesquer Costa Brava, Pere Estradera, ha assegurat que estan abocats amb el sector pesques i que tenen "una clara voluntat que el jovent s'hi acosti".

El rector de la Universitat de Girona, Quim Salvi, ha manifestat que "a la peixateria s’hi ha d’anar amb la ment oberta i disposat a la descoberta perquè sempre s’hi poden trobar coses noves i diferents".

Vota el número 1

Pel 27 de maig

COL·LABORADORS