En directe: Selecció musical

 Llagostera Ràdio on-line

La façana de l'Ajuntament de Girona.

Notícies locals i comarcals
Tipografia
  • Molt Petita Petita Mitjana Gran Enorme
  • Per Defecte Helvetica Segoe Georgia Times

L'Ajuntament de Girona obre un expedient a Girona+Neta, l'empresa concessionària del servei de neteja i gestió de residus de la ciutat per estudiar si sancionar-la.

El govern municipal ha pres la decisió després de comprovar que els dies de Nadal no s’ha efectuat el servei establert, cosa que ha comportat una gran acumulació de residus tant als entorns de les illes de contenidors com a les papereres i a la via pública.

En concret, estimen que del 22 de desembre al 2 de gener no s'han fet 304 dels serveis de neteja viària i recollida de residus programats, un 22%. Això inclou que no es van realitzar el 31% dels serveis de neteja viària (209 de 668), el 14% dels de recollida de residus (75 de 544) i un 11% dels serveis comuns (20 de 185).

El dia de Nadal, a més, només es van realitzar 87 dels 143 serveis programats (un 61%) mentre que l’1 de gener se’n van efectuar només 59 del 140 que pertocaven (un 42%).

"S’espera que passades les vacances el servei torni al seu funcionament regular. De la mateixa manera, l'Ajuntament i Girona+Neta seguiran treballant per millorar el servei tal com es va acordar en la modificació del contracte aprovada fa tres setmanes pel ple municipal", assegura l'Ajuntament en un comunicat.

Vota el número 1

Pel 3 de maig

COL·LABORADORS